Fashiontoast

Morsning godingar!


Börjar dagen med en ball brud. Jag avundas verkligen fashiotoasts stilkänsla och fantasi! Grymt helt enkelt.

Uppe med tuppen idag igen. Var rar och skjutsade P till jobbet lite innan sju så nu sitter jag här och vaknar till i lugn och ro. Himla härligt att kunna ladda upp lite. Har varit så sjuk trött i helgen. Ville bara sova sova sova och kolla på OS såklart.

Idag sker inte så mycket av intresse. Ska iväg snart för ett litet möte, sen hade jag tänkt agera städkärring och röja upp här, handla och hälsa på päronen. Inte det roligaste men skönt att vara ledig och kunna göra som man vill iaf.

Imorgon är det jobb som gäller. Eftersom Wedins blivit uppköpt är det lagerutförsäljning på allt. ALLT! Nya varor som kommer in dagligen är sänkta till sjuka priser...(smygreklam hehe). Känner att det kommer bli en hel del smygprovande och undanläggande imorgon. För jag kan ju inte bryta mitt och Ullis köpstop. Det det kliar i fingrarna och bränner i plånboken, men jag ska stå emot. Mest för att bevisa för mig själv att jag klarar det.

Kom på igår att det bara är två veckor kvar tills skolan början. Kan inte fatta vart sommaren tog vägen. Det gick så fort och nu är allt nästan över. Men jag känner att studiesuget finns där så det känns riktigt skoj att dra igång igen.
Plus att det snart är flytt på gång. Går och väntar på att fastighetsägaren ska ringa vilken dag som helst nu och säga att det är fritt fram. Åhh..ska bli så himla skoj! Kan ni förstå glädjen över att slippa ha sina kläder nedproppade i plastpåsar och den nya tillgången till mer än en galje? De nya garderoberna kommer bli mina bästa vänner!

Nu får jag sätta fart och göra iordning mig lite.
Ha det bäst idag!
/S

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kärlek:)

Wieeeee.

(Om det är enorm megarea på saker tycker jag faktiskt att du får inhandla...men då snackar vi 75% på saker & ting;))

2008-08-11 @ 09:48:57
URL: http://two2tango.blogg.se/
Postat av: Linnéa

OH SO FAB!

vilken skön stil

2008-08-14 @ 21:10:10
URL: http://linneaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0