Under ytan

kan det ibland koka upp rätt rejält. Då är det skönt att ha en vän. En vän att dela allt med och förstår precis vad man menar och känner fastän det enda man får ur sig är nåt osammanhängande mummel. Att lyssna och stötta utan att dömma eller styra. Det är fint det, att ha en sådan vän! Det tackar jag innerligt för!


De senaste dagarna har jag inte haft så  mycket för mig då ett oplanerat lagerinhopp fullkomligt tagit kål på mig. Har somnat av trötthet när jag kommit hem. Inte för att jobbet har varit slitsamt i sig. Har väl varit trött i allmänhet helt enkelt.
Den puttekulsstora vagel som bosatt sig på mitt övre ögonlock har ju inte heller höjt stämningen. Men det är på bättringsvägen som tur är. Kul att gå runt med en fläskläpp på ögat liksom.

Känner att det är väldigt mycket negativitet just nu. Får väga upp med ett par fina inspirerande bilder.





Svart is the thing, både på kroppen och runt ögonen.

Ha en fin lördag folket!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0