This 'n that!

Jag lyssnar på schysst reagge och insuper sötman från min sista semesterdag. Det känns lite vemodigt, men samtidigt har jag hela helgen på mig att fokusera på ledighet. Det är dessutom inte alls tråkigt att arbeta! Jag gillar dock att vakna vid 08.20 av mig själv och känna mig utvilad och fräsch, precis som jag gjorde denna morgon.

Min semester har varit otroligt bra. En fin blandning av avslappning, utflykter, bad vid havet, bad vid insjö, sociala aktiviteter med allehanda kamrater och ett Mansdjur, fest, bio, film, Karlstad, Varberg och ett i allmänhet fint lynne! Min rara kollega ch tillika väninna Anneli har semester en (eller var det två..?) vecka(or?) till, vilket känns trist i detta läget, då jag så gärna vill träffa henne nu.

Strax beger jag mig ut på stan, jag ska inhandla lite dryck vid Gröna Skylten och sedan åka till Mölnlycke. Ikväll blir det singstar på Slottskogsgatan hos J & L! I vanlig fredagsorning! Om det är något som går att lita på här i världen, så är det just det, fredagarna på slottskogsgatan!

Ciao!
/U


Kommentarer
Postat av: Lars Larsson, 45, Bergsjö

Trevlig blogg detta som jag hittade via altavistas söktjänst. Jag sökte på "unga tjejer + bilder".

Där jag bor har man inget singstar, här har vi bara brännvin och älgar. Det trivs jag bra med.

Mvh LL

2008-08-01 @ 18:47:57
Postat av: Gösta Borg, 72, Skärholmen

fredagsorning <--- ny ordning ;)



ordnung muss sein



Psst..du e välkommen tillbaka till värmen i huset! :)

2008-08-02 @ 12:01:46
Postat av: Fadren

Hello sweetie pie ;)

Hursom helst är jag nödsakad at ge en halv ursäkt efter all vomering över Missy Elliot som en gång dånade ut från ditt rum... hummm... Men efter att ha lyssnat på "Pass the Dutch" så är jag motvilligt tvungen att till viss mån hålla med dig om att hon är ju absolut inte vansinnigt dålig :D

/P

PS: Fint att ni kom ut igår, tyvärr var jag absolut inte på humör, but shit happens...Sorry

2008-08-02 @ 17:35:50
Postat av: Fadren

Såg just det här när jag googlade på dig... http://www.sthlmsfinest.com/imageGallery/image.php?igid=2919&iid=198276

När var ni på Peacock i STKHLM ????? Sabla lantisar, kan de inte hitta på något eget ???

PS: Saknar faktiskt Sandis... ingen jag har att vara oförskämd emot längre:(

Satt nyss och kikade på fotot av henne och hennes brorsa nyss (här), de är verkligen superfina !!!

/P

2008-08-02 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0