Sunday, bloody sunday!

Jadå. Det var en jätterolig afton jag fick uppleva igår! Jag som var seg och egentligen inte särskilt utgångsbenägen, levde upp och hade det suveränt! Johanna kom till mig först, vi hade det bra, sprang runt och grejade med vårat yttre, dansade och drack rosé. Sedan ramlade Lina in med champagne och skålarna avlöste varandra. Sedan sms:ade min kära bror. Han hade läst i det föregående blogginlägget att dansskorna kanske skulle på, så han tog sig till mig och Vasastan! JÄTTEKUL! Älskar att ha med broderskapet på galej! Strax innan Brdoer Jonathan dök upp, kom Ica-Erik med glatt lynne! Så, vi var några stycken, och hade jäkligt fint. Tog det lugnt, och sedan gick vi till Nivå där vi mötte upp Johan, Johan, Fredrik, Ludde och Nyllet! Hur kul som helst, och det dansades!

Nu sitter jag och äter lunch i brist på frukost. Ska springa ner till affären en sväng. Ikväll ska jag se Arkiv X-filmen och sedan sova och vakna upp till en arbetsdag. Suck. Den var tung att ens sätta i print!

                   


Puss!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0