Misslyckad soffjakt


Flower power soffa..inte riktigt vår smak..


Ska det vara så nedrans omöjligt att hitta en soffa som faller i smaken? Finns det inga snygga soffor kvar eller är det vi som har för höga krav?

Jag och P var båda lediga idag och drog därför iväg till Göteborg för att leta möbler. Men istället för att hitta drömsoffan virrade vi runt och hittade inte ens butikerna.. Jag hade tänkt mig en mysig dag av lugnt strosande och betraktande av möbler men istället satt vi där sura, trötta och svettiga (det finns ingen air-con i Bertil) i bilen. Jätteskoj.

Så nej, det blev inga fynd. Inte idag i alla fall.

Nu ska jag sura på den gamla soffan, men bara en liten stund. Man kan ju inte vara sur hur länge som helst.

Chingaling/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0