JagKommerIntePåNånVettigRubrik

Att den där kavajen fortfarande ska vara så förbannat snygg...



Herr ansiktsjägare gillar tydligen samma trend.


Idag är jag ett riktigt slapparsle! Allt går så lååångsamt och jag lyckas liksom aldrig bli klar. Inte för att jag har nåt speciellt att bli klar till, men ändå.

Igårkväll blev det lite film med några vänner. Myskväll med gotta då regnet piskade på rutorna.
Vi såg The Bucket List som var helt ok. Man kanske skulle ta och göra en sån där lista över saker man vill göra innan man tackar för sig. Kommer bli en sjukt lång lista, tänk bara alla platser man vill besöka...

Får nog ta mig samman nu och åka och hämta lite flyttkartonger. Har hamstrat en hög på jobbet.

Ha det fint goingar!
/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0