Ingen ångest!

Det ska blott bli härligt att börja jobba imorgon (kan det vara så att jag ljuger för mig själv månne..?). Nädå, ser framemot att jobba, läsa alla gw:n och träna! Dessutom ska jag traska till Broder Jakobs jobb efter min arbetsdag är slut, och äta en bit kladdig chokladkaka! Wiie! Det kommer jag vara värd!

Nu ska jag somna till en fantastisk film - Independence day (För att förtränga minnet av den värdelösa Arkiv X-filmen jag såg tidigare ikväll!).

Hoppas Eder måndag blir en ljuvlig upplevelse!
/U

Ps. Visst är det härligt att ha fina Sandra tillbaka?
 - Såhär ser jag ut när jag ligger hemma och kollar på film!
 - Såhär ser jag ut när jag är ute bland folk och kollar på film!

Kommentarer
Postat av: Günther

Måste säga att jag föredrar bilden med glasögon, du borde ha på dig dom oftare!

Ska köpa mig ett par snygga sådana till hösten också om jag har råd.

2008-08-04 @ 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0