I´m back!

Tjofaderittanlej!

Tänkte att det var dags att avsluta mitt blogguppehåll. Har ju kliat lite i fingrarna på sistone. Sen har jag ju gått och fått semester också, vilket betyder mer tid till skrivande och roligheter att skriva om!

Tycker allt lite synd om min rara kompanjon som börjar jobba imorgon. Kan tänka mig att ångesten har börjat sätta sina klor i henne idag... Kommer allt ta och röra mig in till den stora staden för att muntra upp henne, om det nu kan behövas.


Förra veckan spenderades på östkusten, med andra ord Öland, Kalmar och Oskarshamn. Den sistnämnda orten var väl inte så mkt att hurra för även om den erbjöd finfin övernattning och hopptorn. Öland och Kalmar var riktigt mysigt och vädret kunde vi ju inte direkt klaga på. Snacka om att ha lite flow!




Ja, jag hoppar faktiskt hopprep på vandrarhemmet...man måste ju röra på sig mellan varven hehe



Som ni säkerligen redan läst och sett var jag och roade mig på Liseberg med Ullis och hennes goa göteborgsvänner. En fabulös dag med allt man kan önska!

Nu tror jag allt jag ska baka en kaka eller nåt annat skojsigt. Det vankas film ikväll och då måste man förbereda sig.

Ha en fin afton! Hejsvejs!
/S





Kommentarer
Postat av: Ulrika

HAHA, hon hoppar hopprep! Vad gullig du är älskling!:D

Välkommen tillbaka!

2008-08-03 @ 16:40:59
URL: http://two2tango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0