Göteborg - staden där min bästa bor

Som ni redan läst här nedan har min och min bästas eftermiddag och kväll spenderats tillsammans i den ljuva staden Göteborg. Nedrans härligt att få krama om min bästa, prata med min bästa, fika med min bästa och promenera med min bästa. Något som tyvärr inte sker så ofta som jag skulle vilja. Hoppas verkligen den blir ändring på det framöver.

Min bästa är för övrigt en väldigt stylish, klok och grymt rolig kvenna! Och inte alls så schleten som hon själv påpekar.
Ulrika är dessutom en brud med kontakter och fixade snabbt så jag fick skjuts hem med hennes bror och hans vän. Riktigt rart av dem och riktigt skoj att få en trettio minuters snackis med dessa rara karlar.

Nu ska jag bädda ner mig själv. Imorgon blir det ytterligare en familjevisit. Man kan undra vad som plötsligt skett egentligen? Två hembesök på en vecka! Rekord för mig haha..

Nej ni, nu är det natten!
Puss och hej!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0