Dag 1

Ajemän! Då var den första dagen på det andra året avverkat. Bara typ 250 kvar. Satt och lyssnade sömningt på hur olika beredningsprocesser och textila maskiner fungerar...

Skönt med halvdag i alla fall. Sånt har jag saknat i sommar då jobbet har tvingat mig till mer. Sitter i min karls lya nu och tänker snart packa ner dittan o dattan i såna här fina lådor:


Måste vara försiktig så jag inte krossar några glas eftersom jag råkade splittra ett  redan igår.
Ska hem en sväng med och hämta biblioteksböcker som ska återlämnas nu när plugget dragit igång igen. Och kanske packa med mig lite skrot från mitt ekande tomma gamla rum.

Längtar tokmycket tills vi får flytta in. Tills vi känner oss som hemma!

Hepp Nepp, nu ska här effektiviseras!
Ha de fint!
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0