Att vara ledig

Kom innanför dörren för en stund sen, dyblöt. Härligt med regn inte sant?

Har varit hemma i Kråkered en kort visit. Det är väl typiskt att när man väl bestämmer sig
för att ta sig hemåt ska alla iväg. Bror jobbade, har inte träffat honom på evigheter. Det har tydligen gått så långt att han till och med frågat efter mig. Säkert inte på grund av saknad utan snarare för något han behövde hjälp med...men ändå liksom hehe.
Mamma skulle iväg till mormor och pappa skulle skjutsa mamma. Så jag hängde med i bilen, hann med lite ärenden på stan när vi ändå var inne. Därav dyblötheten.

Innan jag steg utanför dörren och möttes av ösregnet såg jag ut så här...



Sorry för den kassa bildkvalitén, min kamera är inte den bästa så mobilen får duga för tillfället.

Snart ska jag iväg för en bit hallonpaj hos en vän så det är väl bäst att fixa till sig lite.

Haré fint, hépåre!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0