Att vara klippt & skuren

"Nu är det klippt!", sade frisörskan och såg nöjd ut!
Ingen större skillnad, men jag tänkte ändå visa er en före- och en efterbild. Mest för att jag är sjukt kamerakåt!

FÖRE.



EFTER.


Var tvungen att sätta upp det för det var så platt. Frisörskorna nuförtiden gillar att platta håret to the extreme innan de klipper, serrni!
Jag har nu betalat alla räkningar och blivit x antal kronor fattigare, innan ens jag hunnit shoppa något. Men lugn, bara lugn, det skall shoppas djävul de närmsta veckorna. Typ.

Förresten. Jag har lust att se "The Happening" snart, någon som har något emot det? Någon? Ingen? Ok!
:)

/Ulrika, som är full i sjutton denna afton!

Kommentarer
Postat av: MIA - syrran

Är ho full en måndag!

2008-08-25 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0