Att vara bakis

Välkommen till min söndag! Jag är bakis. Det anade jag inatt när jag lade mig i sängen. Det var nästan som att jag ville vara det. Jag är det så sällan!

Det kliar över hela min lekamen. Uppebarligen kalasade ALLA myggor på planeten Tellus på mig igår. Jag har bett överallt, stora som bölder! Men det var en trevlig kväll. Det var det!
Jag har precis kommit ur duschen, och känner mig hyfsat fräsch. Jag ska ta på lite kläder & kila ner till affären och inhandla lite mat. Me needs it, med needs it real bad. Sedan ska jag köpa en GIGANTISK stor kaffe och slurpla i mig.

Det är min dag, hur ser din ut?

/U


Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

min dag:

UPPSALA! HOFEN! :D :D

2008-08-24 @ 16:46:00
URL: http://mcewen.blogg.se/
Postat av: Söt-Erik

Du vet väl att baksmälla bara beror på karma.. bad girl? du beter dej inte alltså.. ;P

2008-08-24 @ 16:48:20
URL: http://mcewen.blogg.se/
Postat av: Sandra

DU bakis? Måste vara ett ålderstecken ;)

2008-08-25 @ 15:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0