Att vakna på rätt sida

Det gjorde jag idag, tjöhööööö! Har dock ont i nacken..skall be min kära, kära kolelga och vän Bernie att massera mig lite. Hoppas jag hinner be honom innan han läser det här..:P
Jag hade en underbar kväll i tjejernas sällskap igår + Pär och Ica-Erik. En himla förnöjsam samling, där det dracks kaffe och åts kaka. Jag gillar det, precis så en måndagkväll bör spenderas.

Tillbaka till mina arbetsuppgifter, och sedan tjöta med Anneli som är tillbaka från semestern.

Pöss
/U

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Var med och rösta fram Veckans blogg här:

http://junitjejen.se/2008/august/utkast-nu-ar-1.aspx

2008-08-12 @ 08:29:38
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Markus Schenkenberg

Junitanten: Helst inte!



Och vad är detta, "Bernie"? Ni gör inte narr av döda negerkomiker hoppas jag?

May you rest in peace Bernie MAC!!!

2008-08-12 @ 09:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0