Att umgås med söstra mi...

... är alltid en angenäm sak. Det ska Ni veta.

Detta är intressant. För ett år sedan skrev jag precis såhär i min gamla blogg:



"Älskar min syster Mia för att hon är klok för sin ringa ålder, vacker som få, har en stor insikt om saker och ting, är ambivalent som jag och dessutom sjuk i huvudet.
KärlekMia!"

Det är precis så jag känner idag. Jag har spenderat eftermiddagen & kvällen i hennes sällskap. Och jag kan konstatera - efter ett år har hon varken blivit mindre klok, mindre vacker, mindre insiktsfull eller mindre ambivalent! Hon är så... jag vet inte vad jag ska säga, förutom att jag älskar henne så innerligt, och trivs i hennes rara sällskap. Puss, syster!


För att nämnda dagens händelse, så kan jag meddela att kollegan Ralphie på jobbet kidnappade mig under lunchen, körde iväg låååångt bort för att jag skulle äta Den Mest fantastiska Räkmacka Någon Någonsin Ätit på Denna Jord! Wow!
Alingsås Golfklubb, där har Ni det!

Imorgon är det fredag. Gillar det. Gillar tanken på helg, även om arbetsdagarna bårde är roliga, givande och... eh, bra! Spontana luncher, angenäma sociala företeelser, rolig träning och schyssta eftermiddagar/kvällar!

Syster Mia agerade smakråd en timma, och kolla vilken läcker dress jag fann!
Natti!
/U



Kommentarer
Postat av: Markus

Det ser ut som en förlängning av en tröja pappa brukade ha på sig förr. Vet du vilken jag menar?

2008-08-28 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0