Att umgås med Bästa!

Jag har haft en underbar eftermiddag/kväll! Sandra förgyllde staden Göteborg idag med sin närvaro, och min lägenhet (vilken hon för övrigt blev förtjust i:)) lyste upp likt en fyr på ett mörkt hav om natten. Jag älskar den tjejen, hon är galet underbar! GALET!
Vi har pratat om allt mellan himmel & jord, fikat och kramats.
Hon är galet underbar! GALET!
=)

Nu ska jag ta en dusch och sova jättemycket. Imorgon kommer min underbara mor till staden. Vi ska gå på bio och ha det mysigt. På torsdag ska jag käka och ta en öl med Herr Fagerberg, eller GlockyDave som han kallas i folkmun;) Ska bli trevligt, i sedvanlig ordning!

Ok, dusch, sov gott!
/U

Sandra - Snygg, stilsäker och fabulös!
Jag - Trött & eländig, men pratglad!;P

 

Kommentarer
Postat av: Markus

Jag känner bara spontant: Ni börjar se gamla ut.

2008-08-06 @ 09:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0