Att ta det lugnt

Då var det lördag. Jag anser att två dagars ledighet på en vecka är för lite i ett samhälle som dagens. Tre borde vara standard.
Igår tog jag det allmänt lugnt. Tittade lite på televisionen, lyssnade på härlig musik och slappade. Kändes inte alls dumt. Enligt hörsägen var det mycket folk ute i rörelse på stan (STADLING, svikare!!!;P), ganska skönt att inte vara en del av massan aftonen i fråga.
Nu har jag städat hela lägenheten, vilket känns strålande. Jag har inte hunnit med någonting det senaste känns det som, men idag fick jag lite gjort, samtidigt som de Olympiska Spelen rullade oavbrutet på Tv:n.
Jag ska strax ut på stan och möta upp Nina & Bror Jakob, de åker som bekant till Grekland på måndag. Ikväll springer jag iväg en sväng till tjejerna i Majorna. Går dit utan partyskorna dock, blir tidig hemgång för mig.

Må så gott Kära Läsare. Önskar Dig det Bästa.
/U


Kommentarer
Postat av: Mia

Snygg du är

2008-08-09 @ 16:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0