Att stryka saker från listan

Ok, så jag har nu gjort ett par av de saker jag inte nämnde i förra inlägget, och kan därför stryka de från min lista. Ni ska veta att det för mig är som ren & skär självterapi att bara nämna saker i bloggen ibland. Jag och min skrivförmåga, det hjälper mig alltid. Nästan. Inte om det jag skriver kräver något slags yttrande från en motpart, då blir det givetvis stiltje, men om det jag skriver är för mig själv, då hjälper det nästan alltid. Att bara få ur sig tankarna och sätta de på pränt är skönt. Annars skaver de i hjärnkontoret tills sinnesjukan är ett faktum=P

I eftermiddag tar jag en promenad bort till slottskogsgatan och mina fina kamrater, där jag bland annat ska låna deras ugn för att baka en kaka! Jag ser verkligen framemot en behaglig stund med mina Göttlaborg-vänner (då tillgången till Borås-Sandra är dålig=/).

Häpp, Arbeit macht frei.
/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0