Att säga hej!

Denna morgon vaknade jag på fel sida. Lite ur balans, så att säga. MEN, på förmiddagsfikat blev det grejer, för jag tog en kopp god kaffe (på jobbet, skräll!) och upptäckte att det fanns kakor på vårat bord. Oj, vad jag sken upp. När sedan Jörgen P vann sin kvart i ping-pong rann glädjen över så det blev höga tjoanden från min trut (det har jag ärvt från min mor. När jag lirade fotboll stod mamma ofta vid sidlinjen och skrek och hurra & gud vet vad...underbart!=))!

Imorgon skall jag på kräftskiva med Fina Lina. Jag hade egentligen velat shoppa något nytt vackert plagg till denna händelse, men då lönen anländer först på måndag, får jag rart ta något gammalt i gareroben (dessutom får jag inte inhandla något nytt plagg, Sandra och jag har ju en pakt, som Ni kanske kommer ihåg.).

Nåväl. Träning i eftermiddag, sedan blir jag nog lugnet personifierad.
Välkommen hem Mansdjuret!

/U
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktigt där med inköpen Ulla, jag har också lyckats hålla fingrarna i styr. Men inte länge till hehe...

2008-08-22 @ 19:09:25
Postat av: As Murk

Kom att tänka på den här förut:

http://www.youtube.com/watch?v=133KutDLcM8



Jag fattade inte hur mycket de härmade Aqua. Dessa är också från Danmark, så sjukt roligt när man tänker efter.

2008-08-23 @ 00:49:30
Postat av: Markus

Vad fan. Visste inte att Me & My också var danskar. Även dessa var det:



http://www.youtube.com/watch?v=-oNGv9mbRO8



Värsta inflationen på tuggummipop från Danmark på den tiden. Hahaha!

2008-08-23 @ 01:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0