Att resa bakåt i tiden

Jag tänkte vara finurlig. Jag tänkte vara finurlig och posta ett inlägg från min gamla blogg, från exakt ett år sedan. Närmare bestämt den 27 augusti 2007. Men när jag kikade i min gamla blogg, upptäckte jag att jag inte skrev något inlägg för exakt ett år sedan. Den 26:e skrev jag, liksom den 28:e. Den 27:e är det tomrum. Vad gjorde jag egentligen förra året den här tiden? Det är glömt, begravt i historien och kommer aldrig åter. Lite underligt ändå, att tänka på... Att en dag, lika viktig som vilken dag som helst, kan falla i glömska på det viset. Men, jag kom precis fram till att jag måste tänkt, gjort eller upplevt något som jag inte ville att ni (och mina dåvarande läsare) skulle få reda på. Eller så orkade jag helt enkelt inte. Så jag accepterar det, och blir än mer taggad att skriva varje dag nu. För mitt eget stora intresse.

Idag åt jag lunch med Mansdjuret. Stadens bästa enchiladas inmundigades - färskt levererade på Restaurang Lilla Rancho på Kaggeledstorget (haha!). Det är alltid en renodlad förnöjsamhet att sitta mitt emot ett par pigga, gröna Mansdjursögon & må gott. För det gör jag, alltid, i detta Djurs sällskap.

Nu ska jag strax ta mitt pick & pack och träna!
När regnet öser ner och himlen är grå, visst passar det bra med en film på kvällen OCH KANSKE EN BEN & JERRYS GLASS!?!!? FIIII FASEN VAD GOTTTTTTTT. Måste springa x antal kilomeer på löpbandet först dock, hö-hö-hö.
/U

Ps. Sandris är mitt uppe i en flytt! Vi önskar henne all lycka med nya lyan tillsammans med mannen Phille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0