Att missa Boney M!

Fan. Ikväll lirar Boney M på stora torget i Borås. Och eftersom jag jobbar imorgon är det inte ett alternativ. Men OJ så häftigt! Jag har bett mina syskon filma och skicka till mig, så SJUKT TUFFT! Boney M, hur stort är inte det!?
Älskar, och har gjort i många-många år, deras album "Gold"..
Nåväl.. vad är väl en bal på slottet?

Jag har känt mig krasslig hela veckan, så jag avbokade faktiskt mitt möte med Glocky i sista stund. Så jag ska nu lägga(läs: slänga) mig på sängen och dega tills jag somnar.
.. jag ska dessutom erkänna en sak. Jag är en sucker för de två youtube-klipp jag lagt upp nedan. Jag är fjant. Jag vet!
(Dessutom har jag Mamma Mia! soundtracket och lyssnar för fullt=/ Vad har den gamla "inget-berör-mig-"Ulrika tagit vägen?)

/U=)


-It was like shooting a sitting duck
A little small talk, a smile and baby I was stuck
I still don't know what you've done with me-



-I skip my pride
I beg you dear-


Kommentarer
Postat av: Mac

http://www.youtube.com/watch?v=dXqmAJslfUQ



Jugoslavmusiktips, tyvärr dålig kvalité...

2008-08-07 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0