Att lyssna på Hasselhof

Jag funderar på om jag ska dissa Glockydaves sällskap ikväll då jag är helt slutkörd efter den här veckans sena kvällar och sociala aktiviteter! Jag kommer givetvis inte göra det, om jag känner mig själv rätt, jag tycker ju om Glocky och det är alltid trevligt med en pratstund! Men det hade varit zåååhåå fasligt trevligt att bara slappa i sängen framför en bra film (typ, The Happening, hö-hö-hö!). Men jag ska ta mig i kragen och lyfta upp mig från marken.

Jag måste också börja skriva lite på nästa tema-artikel till Stripez. Vi kör igång igen!
En annan sak jag inte har varit god och berättat för er är att jag läser ännu en distanskurs i höst! Denna gång blir det kriminologi för att massera & stimulera mina små grå. Det ser jag framemot!
Nu räcker det med info, lite hemligheter får väl en flicka ha?;P

Önskar Er en vacker torsdag!
Ps. Syster. Mia. F A N T A B U L Ö S ! (Fantastisk+fabulös!)
/U

Kommentarer
Postat av: Mackkkys

1. Placera inte The Happening och "bra film" i samma kontext, såg den förra veckan. Du kanske gillar den dock... :D

2. Vadan detta ständiga Mia-fjäskande? Kommer ihåg den gamla goda tiden då ni var som juden och tysken

2008-08-07 @ 14:03:53
Postat av: Mia

Jag och ulla-britta har väl aldrig varit som juden och tysken? Jag skulle mer vilja säga madicken och hennes lillasyster vad-hon-nu-heter.



f.ö väldigt humoristiskt ihopsatt ord! du är klok

2008-08-07 @ 16:20:02
Postat av: Maaaackkrurs

Bah humbug, populasen verkar ha mycket gemensamt med guldfisken!

Eller så är det sant, jag försökte bara göra en poäng. Fan.

2008-08-07 @ 17:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0