Att klippa sig.

Jag är ypperligt förtjust i att vi, på min arbetsplats, kan sitta och prata om tvätt en hel lunchrast! Gillar mina medarbetare, de är fina som få!

Idag skall jag klippa bort mitt hår. ALLT ska bort. Heh, eller inte. Frisörskan skall klippa bort allt mitt hår! Men först ska jag träna & arbeta färdigt.

Häromdagen satt jag ner på min stjärt, och kom plötsligt att tänka på att jag aldrig skriver intelligenta eller ens roliga saker längre. Varför är det så? Jag är en mindervärdig bloggist just nu. Jag ber om ursäkt för detta, och kompenserar istället med en liten söt anekdot ur mitt liv:
När jag var liten, små futtiga sex år för att vara exakt, så började jag 1:an på Daltorpskolan i Borås. Denna första skoldag skulle vi [båånda] lite lättsamt i den söta 1-3.an jag gick i. Vi skulle allihop nämna vårat favoritdjur och varför just det var vårat favoritdjur. Jag tror att jag var en av de första att bli tillfrågad, och av rena chocken sade jag Zebra. Zebra liksom?! Haha, jag tycker fortfarande att det är både urbota fånigt och väldigt gulligt. Dock är jag glad för det såhär i efterhand, då det gjorde mig ganska speciell & konstig (redan då!), då de flesta av mina kamrater sade tråkiga saker som häst, kanin katt, hund o.s.v...

Ha en fortsatt fin måndag, nu skall jag pumpa muskler och svettas på löpbandet. Guuud, så käck jag låter...

/U


Visst är jag en fin kontorsflicka idag? Visst är jag, visst är jag!!??!!ett!1111

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är den finaste kontorsflickan i hela vida världen! Och det är inget fel med att vilja vara katt ;)

Puss

2008-08-25 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0