Att inhandla

Det här är inte klokt. Saker & ting kostar så mycket. Har Ni tänkt på det? För det första är min affär på Vasagatan skamligt dyr på allehanda varor, vilket varje gång jag traskar mellan hyllorna gör mig förbenad. Högskoleprovet som jag precis betalade kostar numer 350 kr! SKAMLIGT!:P Kåravgiftdjävul på x antal svenska riksdaler, skämmes tamefan! Vi ska inte ens prata om den lärobok jag precis internetshoppade inför min distanskurs kostade... Så denna dag har jag nog sammanlagt lagt ut en tusing. Bara sådär. Vidrigt! Skamligt!
Hihi. Men vafan. Pengar skall spenderas. Dessutom är det bra syften (Fast jag hade tyckt att kläder hade varit bättre...).

Så. Jag var sliten på gymet. Kände mig ful & så. Ni vet hur det känns ibland. Typiskt nog stod Norre i gymet och pumpade, trevligt, men att stå & prata med en gammal dejt när man inte är på topp är inte att föredra. Och-vad-händer-sedan-då-när-jag-sprungit-runt-och-lirat-basket-med-mig-själv? Jo, då träffar jag på Herr Hult, en annan gammel dejt, då är jag ÄNNU mer sliten och ruggig. Nåväl, vad är väl en bal på slottet, kul att träffa på grabbarna dock!
(Lina(& Johanna), visst är det typiskt?)

Jag har vi få tillfällen skrivit om karlar i den här bloggen. Det är bara Mansdjuret som fått synas i rampljuset, och det är ju galet orättvist. Men jag tänkte ändra mig lite... kanske. Det behöver ju inte vara fel att droppa söta, trevliga karlar då och då. Kanske.

Jaja. Ha en fin afton gott folk! Nu ska jag skrapa en triss och vinna en MILJAAAAARD!
/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0