Att ha en trevlig afton!

Vänner, vänner. Jag är förtjust i tillvaron denna dag. Jag avnjöt en arbetsdag i sällskap av härliga Anneli, en afton i sällskap av samtliga fina bowlingspelare, och öl+tilltugg på den flygande skotten. Mycket fint mina vänner, mycket fint!
Bowlingen gick bra. Bernie var bäst tror jag, han imponerade stort, men jag var fasiken inte dålig heller! Jag pratade viktiga bagateller (hehe!) med Bosse, skrattade åt Ralphies fula skämt och log mot LGs visdomar.
Jag gillar mitt arbete, eftersom det för med sig fina kollegor.

Nu kommer snart bror Jonathan förbi på den allra sista biten kaka. Den är han värd. Han ska på fest hos grannen next door, och jag bjöd in honom på litet sött tilltugg. Sedan skall jag sova!

/U



     
Snygga Anneli, Fina Bernie framför min Star Wars-vägg, Härliga LG, Bernie & Raffsiga Ralphie.

Kommentarer
Postat av: H

Määh...R heter ju Alf numera..Har du redan glömt? ;)

2008-08-14 @ 08:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0