Att gilla läget

Jag mår inte särskilt piggt. Inatt har jag sovit bra, och länge, men mitt fysiska tillstånd skulle kunna vara bättre!  Så, jag har bestämt mig för att bara ta det lugnt ikväll, och inte medverka till den absolut fantastiska gemytligen som alltid är ett faktum på slottskogsgatan om fredagkvällarna. Det blir film framför TV:n eller datorn.

Nu är jag sugen på lunch, blir thaimatsresterna. Mmm. Smaskigt.

Men hörrni, imorgon är vi fit for fight igen va?!;)
Ps. N.E.R.D har efterfest på PUSH imorgon, efter deras spelning på Way Out West. Jag vill befinna mig där. Älskar deras musik, och Pharrell..mm...!

/Ulrika

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg

2008-08-08 @ 10:53:08
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0