Att förglömma

... Glömde förtälja! Min gamla klasskamrat och fina vän Gustaf slog en signal idag när jag satt på jobbet. Jag har inte hört ifrån honom på lääänge, men har tänkt på honom en del, då han stod mig nära under gymnasietiden - var en god vän. Han är precis samma Gustaf som då, vilket är tufft. Jag, å andra sidan, är inte som jag var då. Men åter till Gustaf. Han, som är mycket intresserad av historia i allmänhet och svensk sådan i synnerhet, är med i nya Arn-filmen som går på bio, vilket är väääldigt roligt. Det ska bli kul att se honom "in action" på slagfältet.
Gustaf sade i vanlig ordning en mycket gullig sak, när jag hade frågat honom om hans liv och flickvän. Han frågade: Är det någon stolt kille ännu som har haft turen att komma in i ditt liv och kan kalla dig för sin?, då jag gav ett lite kryptiskt svar sade han: Jaja, det måste vara en trevlig & snäll typ, annars kommer jag och Simon och läxar upp Göteborg.
Haha. That made my day. Gustaf är söt, säger fina saker och är riktigt chevaleresk! Tack, Gustaf, för att du tycker om mig!

Nu, film!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0