Att finna lugnet

Precis som min bloggkollega och bästa väninna menar i hennes senaste inlägg, så kan det vara skönt att ha en dag bara för sig själv, oavsett lynne. Där man inte gör något speciellt, utan mest bara Är. Jag har haft ganska lätt för att "bara vara" genom åren, och är verkligen inne på det spåret idag. Jag sitter och tar det oerhört lugnt, jag känner till och med att hjärnan är på lågvarv. Denna dag skall dedikeras till lugnet, vilket passar fint då regnet öser ner utanför mina sluttande fönster.

Det jag nu ska göra, är något alldeles fantastiskt. Jag ska gå "down memory lane" och kika på Disneyfilmen "Alladin". Prins Ali, vilken magi, Ali a baba. Vad passar bättre en lugn, hjärndöd dag än nostalgi?!

/Edert Sängliggandes Bloggmonster.

Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

Det är det jag säger, mer film till folket. Ska också dega mej igenom ännu en dag med filmer =) Apropå Aladin: http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc

2008-08-10 @ 12:40:16
URL: http://mcewen.blogg.se/
Postat av: Annisen

Lustigt att du ser den. Diddi sjung i Vasakyrkan igår på ett bröllop, och låten var från Alladin!! Kram

2008-08-10 @ 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0