Att bowla.

Jag ser verkligen framemot eftermiddagens bowling-bravader. Jag kanske inte kickar allas ass i sporten i fråga, men så länge jag kickar Bosses, så är jag gladare än gladast.
När jag började i myndigheten för lite drygt 2 år och 4 månader sedan, åkte vi på konferens direkt med utbildningsenheten och diverse andra inblandade i myndigheten. Nåväl, på kvällen skulle vi göra upp i bowling, vilket i sig var en väldigt trevlig aktivitet. När sedan vinnaren skulle tillkännages så hade Bosse uppfattat det som att han hade vunnit, och ställde sig upp för att emottaga publikens jubel. När de sedan istället sade mitt namn, blev han mindre nöjd. Jag blev givetvis mycket lycklig. Bo S C blev mest förbenad för han tyckte att jag skulle lagt mig, då jag för det första var helt färsk på jobbet, för det andra ung och dessutom tjej! Haha... en lustig historia, och idag går vi runt och kastar onda blickar på varandra, i hopp om att psyka vår motpart. Fungerar sådär..

Jag har med mig kameran, så jag tänkte försöka fota lite på bowlingbanan. Hö hö.

Ha en skön dag så länge, små Pussgurkor=P
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0