Att bli med insikt...

... kan både vara svårt och befriande. Jag gav mig själv en insikt för några veckor sedan, och snart kommer dagen då jag måste spela ut denna insikt. Det känns både skönt, läskigt och svårt, men främst kommer det vara en lättnad. Då kanske jag äntligen kommer vidare, på något sätt. Vilket sätt som helst är egentligen bra. Att stå och stampa på ett ställe är inte riktigt min melodi.
Jag ser framemot det, samtidigt som jag är rädd. Jag tror mig veta vad jag har att vänta, vilket känns som en stor trygghet, samtidigt som det gör mig mycket ledsen. Jag måste vidare, på något vis.


Alladin var grym för övrigt! Mycket roligare i denna uppnådda ålder än när man var...typ, 5!
Nu ska jag se "När lammen tystnar" och förundras över Lecters galenhet.

/U♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0