Att arbeta

Jag sitter här vid mitt skrivbord - som ser ut som det gjorde när jag lämnade det för 3 veckor sedan - och inser att jag skattar mig själv oerhört lycklig. Jag har ett väldigt roligt arbete och härliga arbetskamrater att få återkomma till varje veckodag. Visst hade jag inte tackat nej till en lat vecka semester till, men det är fint att ha ett arbete att komma tillbaka till. Tänk om jag hade varit arbetslös! Att rastlös gå runt hemma hade kanske varit roligt första veckan... men jag är så nöjd med min vardag!
(Men gärna kortare arbetsdagar..mmm..senare mornar, ja tack!)

Imorgon kommer min bästis och bloggkompis Sandra till stadens med stort G, för att roa mig, se på min lägenhet och prata lite skit!:)

Ha en forsatt snygg start på veckan, Kära Medmänniskor & Bloggintressenter.
/U

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaaa, imorgon smäller det! Hoppas du får en finfin kontorsmåndag babe!

2008-08-04 @ 10:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0