Att älska sin mor...

.. är inte det minsta svårt, då just min råkar vara så fantastiskt bedårande!

Min mamma älskade Mamma Mia! Jag också! Den var grym även denna gång, jag grät av lycka på ett ställe, och av olycka vid ett annat tillfälle. Den är ytterst gemytlig, och skäms inte över att säga att trots enorma tönt-stämplen (musikal, feel-good o.s.v.) så älskar jag den!

Efter bion gick vi hem till mig coh satte oss i soffan och drack kaffe och glodde på Tv. Jag var galet sömnig, så då mamma frågade om jag var sugen på att gå ur och äta tänkte jag NEJ... men efter några sekunders övervägande förstod jag ju att det dröjer till nästa gång hon hälsar på och att jag naturligtvis vill spendera så mycket tid som möjligt i hennes fasligt underbara sällskap (dessutom finns det de som inte kan träffa sina mödrar, helt ofrivilligt, och min vill jag alltid ta hand om, träffa & visa min kärlek!). Så vi gick ut och åt! Det blev verkligen en heldag av det, och jag älskar min mor så innerligt!

     



Wiiieee! Natti!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0