Ännu en dag

Jag är ond. Och dessutom tar jag mig själv på för stort allvar. Det var i alla fall vad jag jag höra av två olika karlar igår. Peter & fredrik, ni är de skyldiga! Jag tycker det är väldigt roligt att höra mina medmänniskors tankar om mig, så det tog jag tacksamt emot. Att jag skulle vara ond tar jag som en skön komplimang, jag kan inte annat! Däremot, det Fredrik sade, om att jag tar mig själv på för stort allvar, det kan jag inte riktigt relatera till. Borde jag kunna det? Jag vet inte... men det var en rolig afton, och en skön dag med bad och grill i Mölnlycke! Vilken minut som helst plingar Johanna på dörren, och vi kommer nog dricka några glas rosévin i min soffa, kanske smaska på en chokladkaka och sedan kanske ta på oss våra dansskor och springa ut i natten. Om vi känner för det!

Hoppas Eder lördag såhär långt  behandlat Er väl!

Puss!
/Kreaturet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0