Wieeeee!

Jag har varit så otroligt trött & seg hela dagen. Blev blott ett par ynka timmar (om ens det) sömn inatt. Illa som fan. Tar sådana här schyssta mini-naps ibland, då huvudet ramlar åt sidan och ögonen hamnar någon annanstans (inte alls omedvetet...närå..). Lite tufft ändå.
Jag har tagit ledigt imorgon för att plugga hela dagen, och avsluta med det så kallade "forumet" på vår studieplattform på nätet på kvällen. Känns bra ändå. Hade planerat att inte ta ledigt inför denna tentan, men fann det nödvändigt. Att sätta sig på kvällarna efter en dags arbete, träning, sysslor hemma o.s.v. är svårare än vad jag kanske trodde. Då är det fint att kunna komplettera med en hel dags fokus!
Jaja, ointressant munväder.

Vår fina Ulrik är tillbaka i myndigheten! Jag blev så glad när jag såg honom idag, kastade mig i hans armar!=) Han ska arbeta i Kortedala, det är bra, de kan behöva en man med erfarenhet där, hehe. Att lilla Johan agerar yttre b titt som tätt är inte meriterande, hehe...=P

Solen skiner, det tycker vi om. Snart fika nu, det tycker vi om. Ska äta ett päron som jag förhoppningsvis tycker om. Jag tycker om Sandra och hennes karl Philip som antagligen befinner sig i Spanien i skrivande stund. Hoppas hon hör av sig på bloggen under tiden.

Hörrni, det blir inte roligare än såhär; och inte ens det här var särskilt roligt. Jag är en hemskt, hemskt tråkig människa! Men någon ska ju vara det också...hö hö.

Puss!=D (Ps. JAG SAKNAR PAPIRAOOOOOL!!!)
Ulrika
 
Jag är vädigt mycket fulare i verkligheten än vad det ser ut på bilderna. Bara så att ni är medvetna om det! Det vet de stackare som hälsat på mig idag. Trött & hängig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0