Tänt var det här!

Jag sov oroligt inatt. Har varit så fruktansvärt törstig! Vaknade av rejäl törst vid 3-snåret, en sådan god törst, när man känner att ett glas iskallt vatten skulle vara lika vackert som pärlemor för strupen, och jag frågade mig själv om det var klokt att gå upp och dricka och svarade nej på min fråga. Tyvärr. För jag kunde ju inte sova förrän jag gick upp och drack! Men oj så smaskigt det smakade. Heh!

Hörrni. Visst håller Ni tummarna för mig ikväll? I sure can use some good ol' luck.

  

Be well!
/U
Ps. Glömde berätta den lustiga händelsen från i lördags natt. När jag & Lina hänger utanför Parkan för att vänta på en kamrat som vill tjöta lite, så ser jag en bekant man gå förbi. Jag ropar vad jag kommer ihåg är hans namn och visst visar det sig att det är han. Det var en snubbe som kom som aspirant till myndigheten sommaren samma år som jag började här. Att jag kom ihåg både hans förnamn, efternamn och tjänstgöringsplats är ju givetvis helt galet, men jag kommer ihåg de allra flesta aspiranter från min första pasp-omgång. Nåväl, han kände inte igen mig givetvis, men blev nog väldigt glad och hedrad över att jag visste vem han var, haha... I vissa avseenden är mitt minne alldeles för välutvecklat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0