Svängigt Magistern!

Hemkommen! Blev grovt trakasserad av lediga kamrater och medarbetare som ringde, sms:ade och mms:ade ideligen hela dagen och retades i det fina vädret! Så jag tog helt enkelt mitt pick & pack och gick tidigare! HÄRLIGT!
Underbart skönt. Har inga fler passande adjektiv. Tyvärr. Men min kropp vet hur det känns! Endorfiner överallt!

Mia har lekt med sin scanner hemma, och kirrat in bland annat en bild på mig, Jakob och Mackan från när vi var små. Tänkte visa er, kära, uppskattade läsare, denna bild. En bild på en lycklig, svängig, hårfager liten sprallig Ulrika!
image309
Visst gillar ni mig? Visst gillar ni min nattsärk? Haha..underbar bild!

Och, när jag, några år senare nu i dagarna är glad, lycklig och hårfager ser jag ut såhär (dock inte lika svängig)
image310
Visst ser det ut som om jag skrattat ett tag? Jaa, det stämmer!


TJIPP KAMRATER!!! ÅÅH, NJUT!!!! DRICK ÖL/VIN/KOLSYRAT! GILLA LÄGET! ÄT GLASS! Gilla HELGEN!
=)=)


Kommentarer
Postat av: Söt-Norsken

Jag hade ingen möjlighet att gå hem tidigare, trots det fina vädret:-( Satt fast förankrad och skrev labbrapport långt nere i källarens datasal utan fönster... Bittert!

Svängig bild förresten :-D

2008-04-18 @ 23:17:04
URL: http://mcewen.bloggilogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0