SUNSHINE!

Solskenshej på er allihopa!

Har precis varit ute en sväng i sköna vädret! Härligt att känna lite värme och sol mot kroppen.
Helgen har varit priiiima. Gårdagen spenderades först på jobbet där det utbröt fullkomlig reakaos. Härligt när det är lite tempo! Efter en powernap bar det iväg till vänner för att sedan möta upp fler på George. Åt smarrigaste grillkäket och blev mätt som en plätt. Vi vandrade sedan vidare till Babbel för att förfriska oss en aning. Det blev även ett kort besök inne på Bishop då det var knöka fullt med 50+-are. Eftersom jag var dödstrött och P lite seg gav vi upp där och begav oss hemåt.

Träffade förresten min rara lilla Sofia i förrgår. Hon är alltid så härlig! Men hon var allt lite småsur på mig för att jag lagt ner träningen den senaste tiden...hehe

Annars har jag inte gjort så mycket nyttigt idag. Var inne i Knalleland en sväng för att inhandla lite resegrejer och käk till ikväll. Sjukt vad dyrt det ska vara med lite hudkrämsgrejs...

Imorgon väntar projektplugg och föreläsning. Blir det sista pluggandet innan jag lämnar landet med min fina karl!
LÄNGTAR!

image283

Snart är det bikinitajm :D

Ha en najs söndag kväll!
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0