Sunshine, on my window. Makes me happy. Like I should be.

SOOOOOOOOOOOOL VART DET HÄÄÄÄR! Och där! Överallt idag för bövelen!

Faderskapet & Moderskapet kom inte och hälsade på mig idag, min rara inbjudning till trots! De vet väl att de har en stående inbjudan och komemr nyttja det någon annan - lika solig - dag! Så jag umgicks med Lina & Johanna istället! Sedan besökte jag ett Animal i Frölunda(!!!???!!!ett!11) som födde mig med glass. Det var gott.
Nu är jag hemma, och ser med spänning på nästa vecka, och vad den har för överraskningar vilandes i sitt sköte för mig.
Trivseln kan inte vara annat än hög när det råder sådana här vackra dagar! Det ger mersmak!

    
1. Vackert. 2. Vackert.
Ps. Jag ska sova med min tjocka psykologibok under kudden, och hoppas att ALLA bokens visdomar överförs till min hjärna under nattens stilla gång.

Cheers m8s!
Ulrika

Kommentarer
Postat av: Herr Vägg

Klart bilderna blir vackra när motivet föreställer Västkustens pärla numero uno...!

2008-04-20 @ 21:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0