Summertaaajm

Nämen va kul! Sommar! Ahh. När jag sitter i mitt krypin på arbetsplatsen förvandlas vårsolen ute till ett stekande sommarhögt klot. Värmen i mitt rum är densamma oavsett om det är vår- eller sommarsol. Känns skönt att tänka så, att snart är det sommar. Jag är mycket förtjust i värme och sol, även om jag kom på mig själv med att sucka ogillande när jag igår gick från gymet och slogs av hettan påväg till Drottningtorget. Om jag hade tagit av mig jackan hade lyckan varit fullkomlig, men då jag samtidigt som jag gick pratade i telefon, hann jag inte det innan jag steg på vagnen hemåt. Jag vill meddela att jag tog 3:an genom avenyn, och kunde konstatera att ALLA var ute och njöt i solen - uteserveringarna såg överfulla ut!

Jag är hungrig, ska snart äta. Hålla i pausgympa för medarbetarna kl.14. Sahlgrenska i eftermiddag/ikväll. Johan och hans lilla operation är prioriterad och påverkas alltså inte av den pågående strejken.

HAHAHAHA, SEN VILL JAG MEST FREAKA OCH SÄGA ATT JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR ATT LEVA! TJOHOO,WIEE, YEHAAAAAAAAA. Ok. Så nu vet ni. Min inbyggda iskyla hittade just tillbaka. Tack.

Adjö!
/U



Ps. Brudar, jag försökte mig på att göra en fläta idag. Jag kan inte. Jag är en världelös kvinna som inte borde få använda epitetet överhuvudtaget. Hehe, nåväl, jag har väl en överdos av testo kanske..=P

Kommentarer
Postat av: Den andra bloggerskan

Bästa, du är söt och jag saknar dig! Ha det fint med mamsen och din finafina broder. Kärlek!

2008-04-23 @ 11:37:45
Postat av: Alvestag

Eeey, gillar din pose, samma pose, samma läpputdrag varenda gång:D high five!

2008-04-23 @ 21:18:41
Postat av: Juzzzan

Ulrika! Är du kär måntro? Det verkar änna så på dina inlägg ;)

2008-04-24 @ 18:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0