Solig dag!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! VAD JAG ÄR LYCKLIG! Jag kunde inte valt en bättre "plugg"-dag. Varför? Jo, därför att jag i och med min ledighet kan disponera dagen precis hur jag vill. Det betyder att jag har varit ute och gått 1,5 h i det vackra, vackra vädret. När solen står högt på himlen (som för övrigt är ljust blå) och strålarna från densamme når kroppen och värmer den - då finns det inte många problem. Lyckan är gjord! Nu har jag så mycket energi att jag kan studera resten av eftermiddagen, supereffektivt. Och om energin skulle sina under eftermiddagen, är det bara att dra på sig en tröja och gå ut och fånga solen igen. H Ä R L I G T !

Jag promenerade bland annat i Slottskogen och blev som vanligt hänförd av dess natur. Jag är förälskad i Slottskogen - och skulle vilja idka kärlek med den.

               
Ja, den första bilden är på en bäck. Jag tyckte det var så fint, jag önskar att jag kunde spelat in det fräscht porlande ljudet från den. Mmmm...
Min promenadklädsel. Fick ta av mig jackan efter en stund dock, värmen var slående! Men visst är jag cool..yeah.
Den fiiiina lilla baljan. Så vackert. Ögat älskar det.
Är det normalt att en påfågel vandrar runt i S-skogen? Alldeles allena? Jag gick nära den men var beredd att springa undan utifall den skulle vara elak. Jag vet ingenting om Onbirds. Men hade den rymt? Det är den stora frågan.



image303
Älgen. Dessa kära älgar. Mina underbara Karlstadkamrater och jag har ju ett samlingsnamn - Team Älg 12. Så Älgar är bra saker därför, och det är samtidigt ett djur som gör mig aningens nostalgisk, då vi, boendes i Hindås när jag var liten, hade många älgar i skogen och råkade på dem titt som tätt.

Studera mera! Gillar Er!
/U

Kommentarer
Postat av: L

Grymt snygg outfit på bild 2!

2008-04-17 @ 19:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0