Slow jam!

Idag var det meningen att jag skulle följt med bror min till Borås, och medverka på Eddies 25-årsfest! Nu har jag dock ingen lust what-so-ever att ta mig till hålan(!) Borås. Så jag skickade iväg ett sms till jonathan. Jag har alltid varit av åsikten att man ska göra precis vad man känner för, själv, i alla lägen. Men när syskon är inblandade blir det alltid lite mer komplicerat - då syns samvetet. Nu var inte det här någon stor grej, men ändock!

Så, blir nog en soft dag. Eftersom jag inte ska kalasa ikväll, slipper jag sticka iväg till bolaget och stan. Då min dag plötsligt öppnade sig, kan jag istället sticka iväg till Stampen och gymet för träning! Känns fint, så nu ska jag få i mig något ätbart och sen är det iväg!

Ja, ha en fin dag så länge, lördagsfirare!
/U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0