Rulla bräda

Hejsan våren och grattis knugen!
image364

Hur är läget med alla glada vårfirare idag då?
Händer nåt skoj på er front?

Jag har varit leeeedig hela dagen och haft det göttans.
Kom precis tillbaka från en sväng i "skateparken" där min karl fått åka av sig. När våren kommer saknar han rullet helt enkelt. Och jag råkar finna det rätt hett med en karl som kan rulla bräda så jag hänger på som värsta tonårsgroupien hehe..
Hur som helst, tillbaka inne i värmen nu. Ute blåser det snorkallt jue!
Måste nog käka nåt också innan jag svinnar av..är ju sådär trevligt att ligga avdankad på golvet med ekande tom mage.

Vad som sker ikväll håller jag ännu öppet. Valborg har aldrig varit nåt jag direkt firat storslaget då jag aldrig varit en av de härliga kidsen som super skallen av sig och somnar i nån park...
Har därför inte några sådana trevliga traditioner att ta upp.

På fredag ska jag träffa mig kära bloggpartner, min andra hälft, min partner in crime - Ulrika!
Jag längtar så jag spricker, var så länge sen jag fick krama om denna ljuvliga varelse.

Yep, thats all I had to say.
Äta. Nu.
Puss o hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0