Regn och Rea

Heeey!
Kom hem precis efter en smaskig måltid hos min finfina karl..världens raraste som lagar mat till mig efter jobbet :D 

Idag har jag fått lära mig mer om redovisning och budgetering..siffror är fina grejer hehe
Efter föreläsningen rusade jag vidare till jobbet för att hjälpa till då magsjuka härjar i vår stackars butik. Det blev rätt stressigt med en massa reaförberedelser. Imorrgon kör vi igång med upp till halva reapriset på Wedins om det är nån som är sugen på lite snygga vårskor? Hade hur som helst fullt upp med en massa fixande och klättrande inne på lagret. Fick med mig ett par fina skor...är lite osäker ändå, får sova på saken.

Imorgon är jag ledig. Vad ska man hitta på tro? Om det blir fint väder skulle det vara skoj med en liten utflykt av nåt slag? Tips mottages gladeligen :D
Annars blir det väl att sätta sig och plugga lite. Vore ju bra om jag kunde bryta mig ur den onda cirkeln av icke-pluggande..haha

Så här såg jag ut idag...



och igår..

image204

  

 Vad tror ni om pjucksen?

Hej så länge rara vänner!

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0