Nytt inlägg - Ny dag!

Javisst. Precis. Exakt. Jamenellerhuuuur? Janne kom upp & snackade om sitt Thailand imorse. Han såg ut som en pepparkaka, och jävligt nöjd var han också. Han utstrålade förnöjsamhet. Yyysch! Heh, nädå, jag blev oerhört lockad att åka till "svenne-paradiset" Thailand... Det gick tydligen inte en dag utan att det var 40 grader... DÄR snackar vi! Så länge man bortser från alla "Ladyboys" vill säga...hehe.

Vi ska äta enchiladas till luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MMMMMMMMMMMMM !!!!!!!!!!

Ska försöka hinna träna i eftermiddag, innan det blir hem till böckerna igen. Det är så galet intressant det jag läser just nu, men det tar en oerhörd tid. Och jag är inte den som läser sakta. Jag tror att jag måste arbeta med min motivation. Japp. Just det. Exakt!

   
Min syster är fin. Fan, hon är inte bara fin, hon är så galet älskvärd, min syster.

/Hälsningar från Ulrika i solskenet

Kommentarer
Postat av: sörr

inte OK ullis.
:(

2008-04-20 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0