Ny vecka - Nya tag!

Så då satt man på sin arbetsplats igen. Inte alls O-angenämt. Men ändå inte jättesött. Jag är i så stort behov av semester att jag håller på att krevera. Även om dagarna är bra, och förnöjsamheten stor, så känner jag ändå att vila saknas mig. Inte vila ekvivalent med sömn, utan vila för sinnet. Koppla bort. Ladda batterierna. O.s.v. Jag är sådär fånigt vårtrött Ni vet!
Men trots min lilla mentala utmattningsdevis ovan, så är jag ju oerhört tillfreds med saker & ting. Jag tycker verkligen om att leva - med allt vad det innebär!

Den här veckan kommer mitt fokus ligga på träning & studier. Har min andra tenta på måndag, och att min veckoträningen gått ner från ca 4 ggr i veckan till 1-2 de senaste 3 veckorna är INTE ok, ändring sker nu!

Nu ska jag rensa papper på mitt bord.
Ha det gott alla söta/mindre söta!
/Ulrika

   
Ni känner väl igen mig vid det här laget?!

475473-289
Fina, Fina, Fina Annisen! Min underbara kollega och..mentor! Fina Du!♥ Från i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0