Ny dag - Nya tag

Morsning vänner!

Dagen började himla bra..gick ut till bilen påväg till jobbet. Inser att klockan i bilen visar 9 och inte 10 som jag trodde. Kul. Bara att gå tillbaka och vänta en timma. Vad gör man i ett tomt Knalleland liksom.
Fick i alla fall lite tid till bloggen nu, alltid nåt positivt.

Skriver för övrigt på min nya fina dator nu. Känns najs, men ovant.
Så här ser den ut..och så här ser det ut när jag skriver på bloggen haha..
image340

Såg ut så här igår


Och så här hade jag tänkt se ut idag, om jag inte hinner ändra mig.


Nu ska jag göra ett nytt försök med jobbåkandet.

Ha det fint idag!
Hejhej!

Hm..sjukt jobbigt att alla mina bokmärken från gamla datorn måste läggas in. Suck. Orka ny dator. Har suttit en evighet med att installera program o sån skit.

Kommentarer
Postat av: Johan selander

Looking good. ;]

2008-04-24 @ 11:47:58
Postat av: Ulrika Selander;)

Håller med bror min till 100%!

2008-04-24 @ 12:27:49
URL: http://two2tango.blogg.se
Postat av: Julia

Så fiiin den är! Och dina byxor också! haha (asså inte haha som i skämt, bara... glatt sådär)
p.s. mailade dig precis. sjukt intressant läsning. not.

2008-04-28 @ 20:33:34
URL: http://winddrifter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0