Last request.

Mm, underbar låt. Lyssna! Paolo är dessutom bedårande! Vilken röst!

Idag har jag haft det ganska så underbart. Jag stack iväg till gymet som jag meddelade er tidigare. Där träffade jag Vinko som är en sjukt rolig snubbe! Trevlig överraskning. Jag har gått på stan utan smink! Det var riktigt bra, jag har varit dålig på att vara sminklös det senaste..uhmmm, halvåret, så det var fan på tiden! Tur att man är snygg ändå:P Höhö.
Nu har jag precis inmundigat en god måltid i form av en grandios bakad potatis, räkröra, avokado på smörgås, paprika, körsbärstomater och lite annat smått och gott. Riktigt smaskigt!

Nu ska jag städa undan lite grejer, tänkte plocka fram dammsugaren. Sedan ska jag slänga mig i soffan och kolla på film! Jag såg att Mars Attacks går på 6:an, haha, den är för skön alltså! Blev en lugn helg det här, känns fint! Om det inte vore för ölen igår kväll med Alingsås-Johan så hade det varit en helt alkoholfri vecka. Trevligt!

Jaja Mackan, du vet att jag avskyr all religion, kan inte hjälpas att jag är en grymt optimistisk, levnadsglad person, hehehe... Frust, pust, och suck, jag vet... MEN NI GILLER'T!!!!

:)

 
Så kan det vara en slapp lördag hörrni!

Ha det magnifikt. Varför inte liksom? Man lever blott en gång!:D
/U

Kommentarer
Postat av: Markus

Du behöver ingen religion för du är redan religiös. Förutom det där med Gud då, annars inga konstigheter.

2008-04-26 @ 22:21:14
URL: http://blog.selander.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0