Juzzan!

En av Mias bättre vänner Juzzan, frågade mig genom en kommentar häromsistens om jag var kär. Jag ska här svara på frågan:
Visst är jag kär! Kärlek är fint, och jag är kär i livet! Livet med alla dess överraskningar. Det faktum att jag aldrig vet vad framtiden har i sitt sköte för mig, gör att jag är kär i det oförutsägbara livet. Att ena dagen uppleva sorg, för att andra dagen skratta så att jag får ont i magen, det gör att jag är kär i det känslosamma livet! Människor som av en händelse trampar in mitt liv och lämnar stora avtryck, helt slumpartat - det gör att jag är kär i det härliga livet! Att ha upplevt svårigheter i livet, för att sedermera återhämta mig och komma starkare och mer positiv ur det gör att jag är kär i det knasiga livet! Att människor jag själv tycker väldigt bra om tycker bra om mig gör mig både mycket tacksam och mycket kär i livet! Att livet är så innerligt nyanserat och spännande att ta sig igenom gör mig kär i livet!


Men jag är främst kär i livet för att jag får möjligheten att leva det!
/U
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Markus

Åh fy fan. Du borde gå med i någon frikyrka.

2008-04-26 @ 17:11:15
Postat av: Mia

HAHAHAHAHAHA på markus kommentar

2008-04-27 @ 11:12:37
Postat av: Juzzzan

Det var ett bra svar! (och marcus svar var också ganska roligt!) ((familjen selander är ganska roliga faktiskt))

2008-04-28 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0