Julbord -07

Guten Abend meine kleine Lieblings(typ). How are you this extraordinary evening? Jag mår bara bra. Pratade med Lina & Johanna i telefon förut, och visst blir man munter i sinnet av deras fina stämmor och galna upptåg, jovisst!

Leif, allas vår(ja, utbildningsenhetens alltså..) före detta boss, var uppe på enheten idag och grejade lite. Då passade han på att tömma sin kamera på bilder från JULBORDET 2007. Det var ett par månader sedan alltså, men vad gör väl det. Blev iaf glad av några foton, eftersom jag såg ut och trivas så jävla väl. Jag ser så genuint glad ut, och det gjorde mig mycket lycklig att se det på bild! Varsågoda:
     
Min arbetskamrat Bernie är göllig när han skelaaar. Hah! Vi gillar varandra, jag och Bernie, han är en bamsing till Björn och jätterar. När han inte är tyken och elak förstås. Men det kan man bortse ifrån. Ibland=P

Det var bara det jag ville säga. Off to bed now. Utbildning för mig en halvdag imorgon!
Härrråh.
/Eder Glädjespridare i den annalkande våren, Ulrika

Kommentarer
Postat av: B

skulle ju bli konstigt om man bara var snäll...det gäller att vara mångsidig ;)

eller så är jag bara född sån... :P

2008-04-08 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0