Hemkommen

Jag har spenderat kvällen, pratandes med moderskapet över en kopp kaffe, tidningar och ätandes diverse sötsaker. Fy, hur ska jag nu kunna sova? Jag hade med mig vindruvor kvällen till ära - medan mamma hade köpt en stooor godispåse. Suck, hehe. Johan sov större delen av tiden, och yrade en del. Vi pratade några minuter innan jag gick därifrån för 40 minuter sedan.

Tänkte mest bara säga det. Och att ni är himla Fina förstås.

Och bjuda på några bilder. Vassegoda:    
Den första bilden är på två bakelser, låt oss kalla dem för "Gremlins" som någon så påhittigt sa, haha. Vi smaskade bakelser på jobbet i fredags, och jag blev hög på socker. Ojoj, vad roligt livet är! Den andra bilden illustrerar mitt val av look för söndagsbrunchen m Johan. Schleten men nöjd, dock tyckte kamrat Johan att jag såg stylad ut. Hmpf, TACK för den, inte meriterande! Den tredje bilden är utsikten från lillebror Johans sjukhusrum, Sahlgrenska i all sin kvällsprakt!

image200
Under jackan och utan glasögonen i söndags. Soft, söndisssh.

Såja. Jag är redo för bädden.
Sov gott hörrni!

KramochsådärpåEr.
Ulrika

Kommentarer
Postat av: Söt-Erik

:)

2008-04-02 @ 01:25:08
URL: http://mcewen.blogg.se
Postat av: Söt-Erik

:D

2008-04-02 @ 01:25:23
URL: http://mcewen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0